psychomumin

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

är helgen redan slut? XD

Av Jessica Burman - 8 september 2013 21:15

helger går snabbt ibland, tid går också snabbt ibland  i alla fall när man är på marknad tycker ja :O

tänk va mycket roliga och snygga saker man kan hitta och köpta XD  jag tror ja var på hudikmarknaden  i 6 timmar i år XD men jag älskar verkligen marknader, shit det ståndet med linnen och t-shirts för 20 kr haha rena trängsel och hålla platsen där XD 

och jag och tobias  hamnade tydligen på att testa en massa färgstarka peruker XD men roligt hade vi xD



 



 


 



 


 


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Burman - 8 oktober 2013 21:37

nästan två månade nu som rök fri , har också slutat med nikotinhjälpmedel ..... och jag har en sak att säga , det är fan inte lätt det är jävligt svårt ....... tycker jag blir sjuk hela tiden får alla jävla typ av virus alla jävla infulenser flygger ...

Av Jessica Burman - 7 september 2013 01:11

jag hittade en älskling på öhm ica, en god glass ja ej trodde det skulle komma in mer, av när det var sån där limited edition. Men tada eller nått sånt sån glädje man kan få av en liten jävla glass då ?? xD som glädje man känner åhh ja måste ta bilde...

Av Jessica Burman - 2 september 2013 00:20

Jag gillar att skriva, noveller dikter och försök till låttexter, men tror det bara blivt ett försök till låt tex än så länge. det jag har skrivit mest är faktiskt dikter, men jag brukar aldrig publicera dom offentligt eller ja gjorde en gång tror ...

Av Jessica Burman - 31 augusti 2013 22:30

vilken låt beskriver hur det känns när man håller på att sluta röka, jag har faktiskt hittat en , en som jag tycker ja kan relatera mycket till nu när ja håller på att sluta röka, kanske inte alla förstår helt, men tänk lite djupare i såna fall så fö...

Av Jessica Burman - 31 augusti 2013 01:34

18 dagen som rökfri, hur känns det ,kan säga att det går jävligt mycket upp och ner fortfarande, i alla fall när det gäller min energi, och mitt humör som ibland är humörsvängningar, och överkänslighet som är 1000 gånger värre än pms. och så här kan ...

Skapa flashcards