psychomumin

Alla inlägg under november 2011

Av Jessica Burman - 30 november 2011 12:22

man pluggar och pluggar men dagens höjd pungt var klart när man såg på mörran när man skulle iväg att snön var borta :D whii , och nu är min lägenhet full i glitter :P och sitter och gör ett arbete vem fan visste att freud hade tage droger i tio år :O det var nått nytt, i alla fall för mej ja vet inte riktigt med restan av världen :P 


plugga plugga mer antar ja händer i kväll  :P 






Av Jessica Burman - 28 november 2011 18:20

igår var man på julskylltning och idag har man handlat lite julklappar :)

och får inte glöma min fina väckning idag av att tobias *flizc* pratade elelr ja skrek i sömnen XD

vi köpte oså julklappar till varndra har en jätte fin bild här på vad jag fick av honom :P

hehe nu har ja bytt julklappar med två kompisar och inte fan är det jul än men vem kan hålla sig XD inte ja i alla fall :P



 







Av Jessica Burman - 27 november 2011 00:22

whi idag har man fått lite julfint och så har man yra runt med en snöspray och sprayat lite här och där här inne, haha

nice som fan i alla fall väldigt roligt XD

oså har man haft adeventsfika med katt julmust och saffranslängd :) 

kanske lägger in lite bilder på mina sprutttt sen och mina fina julsaker fattar inte direkt varför ja ska lägga upp bilder

på dom men har ja tråkigt så, när man har tråkigt kan man göra såna överflödiga saker XD

och så har vi titta på sunes jul det gav lite extra stämning eller asgarv till adventsfikat XD



inte en bild sen idag men sen någon da tilbaka skit samma det är katt och jag i alla fall inge kul att blogga utan bilder så och ja har inte tage några idag :P

  






Av Jessica Burman - 24 november 2011 19:19

tjo idag var man uppe tidigt klockan halv sex oj oj :P

och man blev så där mega lycklig när man gick in på spotify och såg von benzos nya cd whii :D

btw tack katten för ditt stöd i upsala i dag :)


bilder sen idag kan ja bjuda på :P




så här ser man ut om man är nyvaken och osmikad och heter jessica :P





min mat :P




katts mat





och ja vi leker med maten XD




buuu levandedöda XD     



       


Av Jessica Burman - 23 november 2011 18:59

tjo, hade lite tråkigt så skaffade den här bloggen har redan en annan så fattar inte direkt varför XD , fast har ju inte bloggat på min andra blogg på evigheter men jaja, det här är i alla fall nått nytt, min andra blogg var ju typ på va hetr det blogg.se ?? bloggplatsen har ja aldrig provat förut så kanske är nå helt annat antagligen inte XD men , hehe vi får väll se hr bra ja lyckas med att blogga denna gång XD 



bra låt :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards