psychomumin

Alla inlägg under februari 2012

Av Jessica Burman - 29 februari 2012 20:21

idag vakna va i skolan sen hem och äta frukost eller nått åt det hållet kanske fel tid för frukost men skit samma , sen titta lite på fullt hus serien :)  sen mat sen min fösta stick lektion i äldre år eller va man säger när man inte är barn längre lärare mamma :P det gick ja sådär ja lärde mej at sticka rättmaskar elelr va det heter men ja tappa vissa maskar så det blev håll lite här och var men var nog bättre än när ja var liten i alla fall, men ja träning ger färdighet ja vill i alla fall lära mig så ja i alla fall kan sticka en halsduk och kanske en tröja ja när ja har blivit lite bättre och inte trasslar till det för mycket och inte svär på när det går fel XD och nu är klockan typ halv nio och jag är typ skit trött eftersom ja jag klev upp runt sju utan att ligga och dra mej i minst en timme, den där drar sig tiden är viktig på morgonen ändå drar man sig inte blir man trött alldeles för tidigt på kvällen XD vissdomsord ala jessica :P haha 


lärt mej nått nytt i alla fall idag och det är ju bra vet inte om stickning direkt är min grej men skulle va så coolt om ja lyckades göra en halsduk eller tjöja eller nått fan va stolt ja skulle va att ja lyckades XD

Av Jessica Burman - 28 februari 2012 14:52

igår kvällst var man på storseans med terry evans med mamma , kusin jennie , och katten och tom andra gången jag är på han nu  , det var helt klart en kväll ja aldrig kommer glömma kan jag säga , finns inte ord till att beskriva det 



och bara för att jag ska börja gå sticknings lektioner med mamma :P hon försökte lära mej och jennie när vi va mindre men då gick det inte så bra i alla fall inte för mej enligt mamma så tappa ja alla maskar eller masker kanske det heter vände tydligen upp och ner på allt oså XD men kanske går bättre den här gången annars kanske det bara blir en lektion XD alltid kul att lära sig något nått ju :) och kul och se om ja har tålamod med alla dessa tådar eller ja det är väll bara en eller XD ska nog inte säga nå mer om det kändes i alla fall som om det var väldigt många trådar när ja va liten XD

Av Jessica Burman - 4 februari 2012 22:27

lång dag i hudik på modell för en dag :) , och jag och louice hade inte ätit nå frokost heller så direkt efter drog vi på donken hahahaha XD men det var mycket kulare än vad jag hade trott i alla fall med modell för en dag öven om jag ser lite trött ut på vissa bilder XD men what ever tänkte inte skriva så mycket utan ladda upp bilderna istället :P



 
















































och en bra låt , och för att ja längtar till sommarn XD                         

Ovido - Quiz & Flashcards