psychomumin

Alla inlägg under januari 2012

Av Jessica Burman - 24 januari 2012 17:38

tjo! 

idag har ja haft så jävla ont i huvvet hmm har , hoppas det blir bättre så ja orkar gå till skolan i mörra, har btw börjat träna oså efter det att jag fått hem min rockin abs har som mål att träna minst en gång om dagen för nu jävla ska ja få magmuskler XD oså fick ja hem min rea beställning från hm idag med hmm undra om det bara är jag som får den där barn julaftons känslan av iver när man ska öppna ett paket med kläder i ?? och nu lät jag faktiskt väldigt tjejig för att vara mej XD 




uttråkad och övertrött och min sötaste roxy <3



gäsp..................


åhh titta ja hitta en katt .......  



naaa så söt du är min lilla gråvita hårboll ..........



bra låt!

  

Av Jessica Burman - 10 januari 2012 05:51

bla bla va fan :P

hehe nu har jag beställt en tränings sak hmm va fan heta den jo rocking ' abs en typ av situps tränings grej man typ gungar upp och ner på golvet i den tror ja eller ja det där va en skum förklaring XD äh skulle någon va intresserad av vad det är för nått och inte vet så är det bara att skriva rocking ' abs på typ google eller på youtube :P 



och så har jag beställt kläder oså från hm's webbsida va värsta rean där det slutade med att jag hade handlat typ åtta plag XD men va fan ett linne för typ ett linne för 24 kr ch ett par byxor för typ 79 kr damn fast det roliga är att man blir så fast i rean och ba åh va billigt och snyggt oså den ska ja ha och sen på slutet blir det dyrt i vilket fall fast egentligen inte ja menar det blir ju många plagg XD 



gahhh ja måste ringa i mörra ja till någon ja vet inte vem men ja ska ringa massa nummer så får vi se vart jag kommer skulle ha fått ett brev som ja inte fått om när vi börja igen på komvux och nu vet ja inte om vi har börjat eller inte och vet inte heller vilka tider ja har den här terminen :O 



och det här jävla jullovet tror på fan att ja har vänt på dygns rutinerna totalt eller?? jaaa och jag försöker och ändra på dom det går så det högst funkar med en elelr två dagar sen är ja där igen kan ju bara titta på när ja har skrivit det här inlägget klockan är nu 06.15 och jag är fortfarande inte trött :S 



haha måsta bara testa hur skumt det skulle se ut med olika textstillar på varje mellan rum haha ser skumt ut hehe väldigt skumt hehe det ska helt klart vara kvar, och ja jag har tråkigt va fan ska man göra den här tiden om man är för pigg för att sova och för trött för att göra nått vettigt :S hmm. kanske är lite trött nu ändå men lyckat att somna nu! öhm näe inte direkt jag får nog dygna XD ,ja måste va trött för ja pratar eller skriver bara en massa bla bla bla bla men jag tycker bloggar mest handlar om bla bla bla bla oså XD 




bra låt som vanligt :P

  

Av Jessica Burman - 3 januari 2012 19:19

ja inlägget kom lite sent ja :P

men nyår va helt okej massa kul trevligt folk skuma spel och god sprit :P 

och ett fint halsband som står för nyårs löftet jag och louice *katten' vännen för alltid lite barnsligt i andras ögon kanske men ja tycker det är jätte fint även i vuxen ålder eller ja äldre ålder hmm vet inte direkt när man ska räknas som vuxen ja kommer ändå alltid vara samm på insidan.

bla bla bla bla jaja ska lägga upp bilderna nu :P









hehe kuken sprutar XD


här skulle jag och katt ta arga leken foton enliget ett spel XD








            ingen komentar på bilden ovanför XD

 

katts och tomeriks nyårs puss







jag och kameror måsta ja jämt göra skuma miner ja tydligen men ja bjuder på det :P

  


bra låt  

      

Ovido - Quiz & Flashcards