psychomumin

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

man ska alltid försöka lära sig nått nytt :P försöka!

Av Jessica Burman - 29 februari 2012 20:21

idag vakna va i skolan sen hem och äta frukost eller nått åt det hållet kanske fel tid för frukost men skit samma , sen titta lite på fullt hus serien :)  sen mat sen min fösta stick lektion i äldre år eller va man säger när man inte är barn längre lärare mamma :P det gick ja sådär ja lärde mej at sticka rättmaskar elelr va det heter men ja tappa vissa maskar så det blev håll lite här och var men var nog bättre än när ja var liten i alla fall, men ja träning ger färdighet ja vill i alla fall lära mig så ja i alla fall kan sticka en halsduk och kanske en tröja ja när ja har blivit lite bättre och inte trasslar till det för mycket och inte svär på när det går fel XD och nu är klockan typ halv nio och jag är typ skit trött eftersom ja jag klev upp runt sju utan att ligga och dra mej i minst en timme, den där drar sig tiden är viktig på morgonen ändå drar man sig inte blir man trött alldeles för tidigt på kvällen XD vissdomsord ala jessica :P haha 


lärt mej nått nytt i alla fall idag och det är ju bra vet inte om stickning direkt är min grej men skulle va så coolt om ja lyckades göra en halsduk eller tjöja eller nått fan va stolt ja skulle va att ja lyckades XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Burman - 8 oktober 2013 21:37

nästan två månade nu som rök fri , har också slutat med nikotinhjälpmedel ..... och jag har en sak att säga , det är fan inte lätt det är jävligt svårt ....... tycker jag blir sjuk hela tiden får alla jävla typ av virus alla jävla infulenser flygger ...

Av Jessica Burman - 8 september 2013 21:15

helger går snabbt ibland, tid går också snabbt ibland  i alla fall när man är på marknad tycker ja :O tänk va mycket roliga och snygga saker man kan hitta och köpta XD  jag tror ja var på hudikmarknaden  i 6 timmar i år XD men jag älskar verkligen ...

Av Jessica Burman - 7 september 2013 01:11

jag hittade en älskling på öhm ica, en god glass ja ej trodde det skulle komma in mer, av när det var sån där limited edition. Men tada eller nått sånt sån glädje man kan få av en liten jävla glass då ?? xD som glädje man känner åhh ja måste ta bilde...

Av Jessica Burman - 2 september 2013 00:20

Jag gillar att skriva, noveller dikter och försök till låttexter, men tror det bara blivt ett försök till låt tex än så länge. det jag har skrivit mest är faktiskt dikter, men jag brukar aldrig publicera dom offentligt eller ja gjorde en gång tror ...

Av Jessica Burman - 31 augusti 2013 22:30

vilken låt beskriver hur det känns när man håller på att sluta röka, jag har faktiskt hittat en , en som jag tycker ja kan relatera mycket till nu när ja håller på att sluta röka, kanske inte alla förstår helt, men tänk lite djupare i såna fall så fö...

Ovido - Quiz & Flashcards