psychomumin

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Jessica Burman - 23 december 2011 15:32

haha inte bloggat på typ en vecka igen haha ska bli bättre ja jobbar på det :P 


men har inte gjort så där jätt emycket den här veckan bara massa julstöck och plugg sånt 


på lördan färgade ja i alla fall jag och katt hårtet jag färgade hennes och hon mitt fast bara utväxten haha hon blev lite orolig tror ja när ja hålla på och färga henne dom där opps komentarerna var inte så lugnande när ja sa att ja inte hade färgat håret på någon sen ja va typ 16 och då färga ja bara hela håret på folk som våga låta mej göra det XD men blev ganska bra ändå trotts att ja aldrig färgat utväxt förut tror hon blev ganska nöjd i alla fall XD, och så klantig som jag är så råka jag få lite av hennes svart hår färg på mitt blonda så har en svart brick någonstans i håret haha får fixa det senare XD 


sen på öh söndan så va flizc här och vi eller han installera och försökte lära mej hur man brände ut film på dvd XD 



sen har ja typ hållt på och fixa julklappar hel veckan, och så äntligen fixat med försäkringskassan så nu får ja väll pengar nästa månad äntligen! som en stor sten har fallit när man har allt klart 

och i natt satt ja och snodde in typ alla julklappar på en kväll det tog tid XD och vissa blev lite speciella med tanke på att jag inta hade några kartonger XD


oså vill ja tacka flizc för hans hjälp med vissa saker som ja tror faktiskt han har lärt mej nu :) så tack för det


och tror det eller ej men jag har kommit på en ny väg när det gäller mina studier tänker inte ge upp den gamla så klart men bättre fler utbildningar än igen så ska köra på den planen så fort man kan börja söka på högskola igen :)



  


bra låt



Ovido - Quiz & Flashcards