psychomumin

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Jessica Burman - 21 mars 2012 23:07

10 fakta om mig själv 


1. är lite för snäll ibland, skulle nog kunna göra det mesta för dom som står mig nära

2. har bra tålamod när det gäller andra människor 

3. gillar att göra skuma saker, och kanske har lite udda intressen 

4. är envis som en åsna och lite lat :P

5. lever lite i min egna värld och är bra på att dagdrömma :P

6. har skum humor, och kan va kanske lättroad ibland hur lättroad jag är när ja är på flumhumör ska vi nog inte gå in på :P

7. gillar att skriva dikter och pyssla med estetiska saker och musik och foto och massa annat men orkar inte skriva mer 

8. hmm näe nu ska ja skriva nått som inte så många vet hmmm innan ja föddes så var mitt planerade namn Josefin 

9 . ja har svårt att sitta still med fingrarna händerna, måste ofta fippla med nått 

10. är lite för ärlig i bland och har svårt att ljuga.



haha så vet inte om det blev så bra försökte att inte skiva självklarheter som ja älskar min familj och mina vänner och sånt  men ja det blev lite såna än då eller ja i alla fall sånt som folk vet om mej men ja XD skitsamma det får duga :P

Av Jessica Burman - 21 mars 2012 01:21

hmm nu har ja glömt eller ja glömt och glömt inte orkat blogga på ett tag men tänker inte hålla på och skriva en massa

om vad jag gjort sen ja va in och skrev nått senast för det blir för ja det orkar ja inte XD men eftersom ja pratat om tema kvällar så hade ja och katt får första tema kväll i helgen då vi hade spel kväll det roliga var att vi spelade tre spel på hela kvällen/natten för vi fastande i så mycket annat som att prata en massa och lyssnar på musik och vette fan allt så det får nog bli en till spel kväll framöver XD men när vi brött kvällen var klockan ändå runt halv nio XD

ett spel va vi kanske kass på vi fick ett poäng var det var nått spel katt nyss hade köpt det var jätte svåra frågor XD


tänkte försöka mig på den här blogg trenden :P  

Dag 1 - 10 fakta om mig själv
dag 2 - 9 saker ja gör varje dag
dag 3 - 8 saker som irrierar mig
dag 4 - 7 rädslor
dag 5 - 6 låtar jag tycker om
dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan
dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
dag 9 - 2 saker ja önskar jag kunde göra
dag 10 - en person ja litar på

Ovido - Quiz & Flashcards