psychomumin

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

11 dagar

Av Jessica Burman - 16 december 2011 20:55

har glömt att blogga på elva dagar, och nu ska jag försöka blogga lite kort om 11 dagar XD, det komemr bli svårt en vi får se hur det går XD 


börjar med onsdagen den öh 7 tror ja hmm jo just ja så stunta jag i att gå till skolan för att följa med katt på akauten med sitt öga, sen öh jo då plugga jag och skrev klart en grej på kvälen tror ja XD 


torsdag den 8

var jag i skolan sen följde jag med katt ner på köpingen och där i mellan gjorde ja en ny vinter design mycket mysig oså :Poch som jag hade på mej hela vägen ner till köpingen XD  och när vi var på tälle så köpte katt en till julklapp åt mej den här :D <3




lördagen den 10

då var jag till hudik och hälsade på carro och hennes nyfödda lilla liam på bb :D <3 och jag blev fan helt till mej han var så fruktansvärt söt och liten :) 


'


sen så var jag på barnkalas mitt kusinbarn agnes fyllde fyra :)

sen åka man hem och sen var man med katt hos tom erik och så fick hon sin äny en till julklapp som ja oså köpte denna dag satidigt som ja köpte föddelse/jul present åt liam :)  



måndag den 12 

var jag på akuten med katt igen för hon hade fått ont i ögat igen sen var ja med henne resten av dagen va vi gjorde minns ja inte riktigt XD



tisda den 13

skola 

städa

plugga 

sova


onsdag  den 14

rejält trött trodde jag gick i sömnen på skolan XD sen bibblan och hämta en bok som hade komme in åt mej sen på kvällen kom flizc och hans flickvän klaudija och vi gick runt lite sen sov flizc över här 




torsdag den 15 

följde flizc med mej till skolan och satt och pratade datorer med min lärare XD 

sen så åkte vi upp till sundvall där han går i skolan och så sov jag över där 

och hjälpte han att städa sin lägenhet XD 



fredag den 16 

haha det är idag :P

var tydligen svår väckt idag tyckte flizc men det var faktiskt in lediga dag ju XD 

sen så var vi på godisbazaren eller hur det stavas dom hade i alla fall skit mycket godis där :D

sen så åkte vi till flizcs föräldrar och han fixa på dator, sen åkte vi mott ljusdal och nu är jag hemma :P


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Burman - 8 oktober 2013 21:37

nästan två månade nu som rök fri , har också slutat med nikotinhjälpmedel ..... och jag har en sak att säga , det är fan inte lätt det är jävligt svårt ....... tycker jag blir sjuk hela tiden får alla jävla typ av virus alla jävla infulenser flygger ...

Av Jessica Burman - 8 september 2013 21:15

helger går snabbt ibland, tid går också snabbt ibland  i alla fall när man är på marknad tycker ja :O tänk va mycket roliga och snygga saker man kan hitta och köpta XD  jag tror ja var på hudikmarknaden  i 6 timmar i år XD men jag älskar verkligen ...

Av Jessica Burman - 7 september 2013 01:11

jag hittade en älskling på öhm ica, en god glass ja ej trodde det skulle komma in mer, av när det var sån där limited edition. Men tada eller nått sånt sån glädje man kan få av en liten jävla glass då ?? xD som glädje man känner åhh ja måste ta bilde...

Av Jessica Burman - 2 september 2013 00:20

Jag gillar att skriva, noveller dikter och försök till låttexter, men tror det bara blivt ett försök till låt tex än så länge. det jag har skrivit mest är faktiskt dikter, men jag brukar aldrig publicera dom offentligt eller ja gjorde en gång tror ...

Av Jessica Burman - 31 augusti 2013 22:30

vilken låt beskriver hur det känns när man håller på att sluta röka, jag har faktiskt hittat en , en som jag tycker ja kan relatera mycket till nu när ja håller på att sluta röka, kanske inte alla förstår helt, men tänk lite djupare i såna fall så fö...

Ovido - Quiz & Flashcards