psychomumin

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

jessica babblar :P

Av Jessica Burman - 30 mars 2012 21:39

idag var jag på min första besök hoss psykologen, det var faktiskt inte als så farligt kändes jätte bra så kan verkligen se detta som ett steg mot rätt riktning. skulle träffa henne igen på måndag tror faktiskt detta var ett mycket bra beslut och hoppas med denna hjälp ja ska kunna släppa vissa saker och gå vidare inom en tidsperiod, var i alla fall jätte skönt att prata med någon utomstående och som jobbar med sånt, fast lite jobbigt var och kommer det väll vara också att riva upp så mycket, men är väll det som är meningen för att man ska kunna gå vidare och må bättre, och psykologen kändes rätt också vilket är bra :P 


inte så intressant att veta kanske men måsta skriva av mig lite för aldrig varit hos en psykolog förut så det är ju nått nytt liksom och ja jag har ju alltid tänka att ja borde vara lite ja, ja att ja skriver mer djupa saker oså i bloggen och det här är väll lite så :P 


fast vill också komma till den punkten att det är aldrig nå fel att söka hjälp när man själv har fastnat och inte vet hur man ska lösa ett problem eller hur man säger men ja antar att ni fattar vad ja menar, man har ju faktiskt aldrig något att förlora på det, bara tvärtom sen beror det mycket på en själv också allt måste ju få ta sin tid för inget försvinner över en kväll, men man kan alltid jobba för en förbättring . 



ja detta var ett litet annorlunda inlägg XD men skit samma det är min blogg :P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Burman - 8 oktober 2013 21:37

nästan två månade nu som rök fri , har också slutat med nikotinhjälpmedel ..... och jag har en sak att säga , det är fan inte lätt det är jävligt svårt ....... tycker jag blir sjuk hela tiden får alla jävla typ av virus alla jävla infulenser flygger ...

Av Jessica Burman - 8 september 2013 21:15

helger går snabbt ibland, tid går också snabbt ibland  i alla fall när man är på marknad tycker ja :O tänk va mycket roliga och snygga saker man kan hitta och köpta XD  jag tror ja var på hudikmarknaden  i 6 timmar i år XD men jag älskar verkligen ...

Av Jessica Burman - 7 september 2013 01:11

jag hittade en älskling på öhm ica, en god glass ja ej trodde det skulle komma in mer, av när det var sån där limited edition. Men tada eller nått sånt sån glädje man kan få av en liten jävla glass då ?? xD som glädje man känner åhh ja måste ta bilde...

Av Jessica Burman - 2 september 2013 00:20

Jag gillar att skriva, noveller dikter och försök till låttexter, men tror det bara blivt ett försök till låt tex än så länge. det jag har skrivit mest är faktiskt dikter, men jag brukar aldrig publicera dom offentligt eller ja gjorde en gång tror ...

Av Jessica Burman - 31 augusti 2013 22:30

vilken låt beskriver hur det känns när man håller på att sluta röka, jag har faktiskt hittat en , en som jag tycker ja kan relatera mycket till nu när ja håller på att sluta röka, kanske inte alla förstår helt, men tänk lite djupare i såna fall så fö...

Ovido - Quiz & Flashcards