psychomumin

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Jessica Burman - 20 maj 2012 03:59

hmm nu var det ett tag sen ja bloggade dåligt av mej ja brukar försöka sammanfatta vad som hänt sen senaste ja skrivit när ja glömt bort att blogga men ja det har hänt lite för mycket för att orka ta upp allt här det skulle bli för långt om ja skulle försöka skriva allt som hänt och va ja gjort sen ja blogga senaste så ja vi skiter i det helt enkelt bara posetiva saker i alla fall tror ja :P 


men en sak som ja kanske borde nämna här i min blogg är att ja slutat plugga på komvux för att ja det är inte det ja vill göra och jag har ju redan ett slut betyg så ja kanske att ja läser upp lite senare i livet elelr va man säger men inte nu i alla fall, så nu är sökande på nya ider XD har sökt till radiolinje i bollnäs och jobbar på en plan b utifall ja inte skulle komma in XD ja vill i alla fall prova nått nytt :P 



och just nu sitter ja uppe när ja borde gå och lägga mej för ja klockan är ju trotts allt 04.00 ganska dags att gå och lägga sig XD  


har förästen fixat min desing på min blogg oså som ni kanske ser hoppas det blev bättre insåg när ja gjorde mitt fösta försök på heder vilket är den ja har nu att ja den passa inte till min förra design så ja va tvungen att ändra på allt annat oså så den skulle passa in XD  så nu ser den här lite ut som min gamla blogg lite faktiskt men ja det här känns lite mer som ja ändå den förra va lite der random och ja inte så genomtänkt den va mer whatever alltså det ja menar va att ja inte la ner så mycket tid på desgnen ja hade förut utan bara det funkar ....................................... gud va ja svamlar XD


såg filmen hamilton tidigare i kväll oså den va bra lite tänkvärdsådär fast lite långtråkig i vissa scenner men helt klart en film värd att se :) 


näe sova va det ja XD och btw ska försöka skärpa mig och blogga oftare så ja i mörra ska ja försöka komma ihåg att blogga med XD



Ovido - Quiz & Flashcards