psychomumin

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Jessica Burman - 25 maj 2012 03:41

idag har det varit ponny ridning på min bakgård ica åsen fyllde ått visst antal år tror ja XD, vilket slutade med att ja fick lite roliga bilder tack katt ;P 

och sen har ja städat lite och pratat med folk men städningen måste jag nog fortsätta med i mörra XD 


ja tänkte egentligen bara ladda upp bilderna så ska väll göra det :) 



katts min säger verkligen allt på denna bild, du måste verkligen fota mitt svar i min blick som inte sys eftersom ja inte knäppte på mej själv är ohhh ja ;P


och en hästrädd, norsk, datanörd på tryggt avstånd känner sig tryg baom stolpen XD


katt kliver på hästen :P



haha xD


  
















katt kliver av hästen XD



och så vilja en till va med på bild oså :)



           hehe måste säga att han verkar gilla kameran XD




haha naww barn är så söta ju :)  

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards