psychomumin

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Jessica Burman - 19 augusti 2013 23:06

humörsmässigt går det upp och ner mellan förvirrad och fett anti mellan förvirrad och irriterad och negativ till allt alltså ungefär som igår med andra ord, men har inte tagit nått blås är fortfarande rök fri en vecka nu herregud jag fattar det inte själv, jag var osäker på om jag skulle klara en dag och nu har jag kommit hit hoppas det här jävla dåliga humöret går över snart för det humöret kom inte föräns dag nummer sex och hoppas det försvinner snart, idag vill jag tacka kai *jenny svensk* för väl valda ord till mej ja tror det var lite av det du sa till mej ja behöva just idag tack för det och att du förstod det :) .

annars är ja fortfarande en förvirrad bitterfitta men det är inte lätt det är allvar haha xD , men det är väl det nu finns ingen återvändo och den känslan kan va lite skrämmande när man står i vägen för sej själv nu menat på ett bra sätt :P


tänker ej skriva mer idag för min dator eller webbläsaren har börjat bråka och den gör mej mer irriterad :P

Av Jessica Burman - 19 augusti 2013 00:11

idag har varit svårt mest på grund av att humöret har ligge på noll, hade ingen lust att äns kliva upp ur sängen i morse hade bara lust att sova bort hela skiten,  allt idag har bara känts meningslöst att kliva upp kändes meningslöst att göra nått kändes meningslöst allt kändes meningslöst och allt kändes tråkigt och överskattat , och nu har jag suttit uppe längre än va ja tänkt och det är också helt meningslöst, men jag har inte rökt nått för det är också meningslöst! 

Ovido - Quiz & Flashcards